Ny i Lillehammer Brukshundklubb?

Generell informasjon

Informasjon om aktiviteter i klubben finner du:

• Hjemmesiden https://lillehammerbrukshundklubb.com
  • Facebook side; Lillehammer brukshundklubb
  • De ulike gruppene/ grenene legger ut oppdateringer på sine egne facebook grupper.
    • Dersom du er interessert i en spesiell gren/aktivitet kan du som medlem be om å få bli medlem i en av de ulike FB gruppene; alle grupper starter med «Lillehammer brukshundklubb» etterfulgt av eks konkurranselydighet, agility,
    • Gruppene legger her ut ulike aktiviteter og informasjon

Hva skal du gjøre for å benytte hallen?

• Betale hall avgift
  • Hall avgift koster kr. 1000 i året, fordelt på hvert halvår, januar – juni og juli – desember. Treningsavgift betales på hjemmesiden, https://lillehammerbrukshundklubb.com
  • Det er mulighet for å komme å prøve 1-2 ganger før man MÅ betale hallavgift
  • Må være registrert medlem i klubben via NKK

Når du har betalt hall avgift:

• får du tilgang til TimeTree kalenderen (app), hvor du kan booke deg inn på trening utenom fellestreninger.
  • kan du melde deg inn i Facebook-gruppen ‘’Kodegruppe LBHK’’, denne gruppen finner du link til i flere av brukshundklubben sine facebookgrupper.
  • får du koden til nøkkelboksen med nøkkel til hallen, og kode til kubbhuset.
    Denne koden skal ikke deles til andre utenom denne gruppen.

Oppsatte treningstider:

• Bruks/LP har treningstid: mandag 08:00-17:30, torsdag 08:00-22:00, fredag 09:00-13:00 og lørdag 10:00-13:00.
  • Rallylydighet har treningstid: onsdag 08:00-22:00 og lørdag 13:00-20:00.
  • Agility har treningstid: tirsdag 08:00-22:00, fredag 13:00-21:00 og søndag 08:00-22:00.
  • Lighttrening har treningstid: mandag 18:00-19:00
  • Utstilling har treningstid: mandag 19:00-20:00

TimeTree kalender for booking av treningstider:

• For å bruke denne kalenderen må du ha betalt hallavgift.
  • Du vil få eget informasjonsskriv om bruken av booking kalenderen når du har betalt hallavgiften.

Lufting av hund:

• Lufting av hund skal skje nede på parkeringsplassen før man går opp på området mellom hall og klubbhus. Når det er bart, brukes området mellom klubbhus og hall til trening/stevne, og det kan bli veldig forstyrrende hvis det er mye lukter rundt om.
  • Husk båndtvang hele året, hunder skal ikke løpe løst rundt omkring på området alene eller for lufting. Du vet aldri hvordan en eventuelt annen hund du møter reagerer.

Velkommen!